Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
Behoorlijk vervelende PHP error (HELP!!!)
|
|
Unabombertje |
Geplaatst op 06 March 2011, 13:51
|
Nieuweling Berichten: 4 Lid sinds: 10 Feb 2010, 12:27 |
Hallo, Voor mijn baas heb ik voor een aantal vestigingen van het bedrijf waar ik werk een roostersite gemaakt. De site werkt al een jaar perfect, tot gisteren. Uit het niets (heb al maanden geen setting meer veranderd) kreeg ik deze error: PHP Parse error: parse error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING on line 28 Het zit hem in /themes/templates/footer.php Hieronder sluit ik de hele code in van de footer.php zoals ie er NU uit ziet: -------------------------------------------------------------------- [geshi=php] /*-------------------------------------------------------+ | PHP-Fusion Content Management System | Copyright (C) 2002 - 2008 Nick Jones | http://www.php-fusion.co.uk/ +--------------------------------------------------------+ | Filename: footer.php | Author: Nick Jones (Digitanium) +--------------------------------------------------------+ | This program is released as free software under the | Affero GPL license. You can redistribute it and/or | modify it under the terms of this license which you | can read by viewing the included agpl.txt or > |