Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
probleem met administrator inlog
|
|
maud138 |
Geplaatst op 30 December 2011, 17:15
|
Nieuweling Berichten: 7 Lid sinds: 05 Aug 2010, 14:53 |
Ik heb iemand tot administrator benoemd. Hij heeft wat op de site rondgekeken en een nieuwsberichtje aangemaakt. Ik heb dat nieuwsbericht (als superadministrator) aangepast. Daarna kon de administrator niet meer op de site komen. Hij kan wel inloggen, maar het centerpanel is verdwenen en de rechterpanels staan links, onder de linkerpanels. Wat kan er gebeurd zijn en wat moet ik doen? Inloggen als superadministrator of als user geeft geen enkel probleem en de site ziet er dan goed uit. Tegelijkertijd was er een errormelding. De COOKIE_PREFIX was niet benoemd. Dit heb ik aangepast in de config.php en deze error is nu weg. De layout van de site blijft echter in de war als de administrator inlogt. help, pretty please :-) |
|
|
lifeguard |
Geplaatst op 30 December 2011, 17:41
|
Lid Berichten: 69 Lid sinds: 25 Dec 2011, 19:25 |
Quote maud138 schreef: Ik heb iemand tot administrator benoemd. Hij heeft wat op de site rondgekeken en een nieuwsberichtje aangemaakt. Ik heb dat nieuwsbericht (als superadministrator) aangepast. Daarna kon de administrator niet meer op de site komen. Hij kan wel inloggen, maar het centerpanel is verdwenen en de rechterpanels staan links, onder de linkerpanels. Wat kan er gebeurd zijn en wat moet ik doen? Inloggen als superadministrator of als user geeft geen enkel probleem en de site ziet er dan goed uit. Tegelijkertijd was er een errormelding. De COOKIE_PREFIX was niet benoemd. Dit heb ik aangepast in de config.php en deze error is nu weg. De layout van de site blijft echter in de war als de administrator inlogt. help, pretty please :-) en anders even een ctrl F5 Heb je een linkje naar je website? |
|
|
maud138 |
Geplaatst op 30 December 2011, 17:45
|
Hoi lifeguard Cookies verwijderen en ctr F5 helpt niet. Het hangt ook niet met de browser of computer samen. De website is www.citotes.nl |
|
|
maud138 |
Geplaatst op 30 December 2011, 18:41
|
opgelost. Het hing samen met een missende apostrofe in de local, die aangaf hoeveel berichte er ongelezen staan te wachten. |
|
|
lifeguard |
Geplaatst op 31 December 2011, 07:29
|
Lid Berichten: 69 Lid sinds: 25 Dec 2011, 19:25 |
Quote maud138 schreef: opgelost. Het hing samen met een missende apostrofe in de local, die aangaf hoeveel berichte er ongelezen staan te wachten. Ok mooi zo dat het weer werkt |
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met administrator inlog', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Probleem met panel | Algemene v7 support | : 2 | 14 Jun 2013, 15:33 |
Ik heb zelfde probleem | Algemene v7 support | : 4 | 27 May 2013, 20:46 |
Fotoalbum probleem | Algemene v7 support | : 8 | 19 Sep 2012, 10:40 |
chmod probleem | Algemene v7 support | : 4 | 24 May 2012, 04:29 |
Zwar link probleem. | Algemene v7 support | : 7 | 20 Nov 2011, 07:59 |