Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
Beheerders toevoegen
|
|
barman-productions |
Geplaatst op 11 December 2015, 22:25
|
Lid Berichten: 134 Lid sinds: 19 Nov 2011, 21:56 |
Heb het probleem dat ik wel iemand kan toevoegen als beheerder, maar ik zie nerges staan om een passwoord in te geven. Welk is dit dan? En er wordt ook geen bericht gestuurd dat die persoon is toegevoegd. Enkel bij admin pass reset wel, maar die pass is onleesbaar voor de site Wat kan ik doen om dit euvel op te lossen? W-Talk.one
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 12 December 2015, 09:35
|
Superbeheerder Berichten: 725 Lid sinds: 30 Oct 2008, 22:32 |
Het is me niet helemaal duidelijk mbt het wachtwoord. Het ww kun je niet voor de nieuwe beheerder instellen, dat moet hij zelf doen. Als je een nieuwe beheerder via beheerder paneel / gebruikers beheer / beheerders toevoegd, dan moet je je eigen beheerderswachtwoord ingeven om de selectie te bevestigen. Of bedoel je nog iets anders? |
|
|
barman-productions |
Geplaatst op 12 December 2015, 13:09
|
Quote Wanabo schreef: Het is me niet helemaal duidelijk mbt het wachtwoord. Het ww kun je niet voor de nieuwe beheerder instellen, dat moet hij zelf doen. Als je een nieuwe beheerder via beheerder paneel / gebruikers beheer / beheerders toevoegd, dan moet je je eigen beheerderswachtwoord ingeven om de selectie te bevestigen. Of bedoel je nog iets anders? Ge moet dan toch een tijdelijk paswoord krijgen of niet? Want ge moet een oud paswoord veranderen in een nieuw? W-Talk.one
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 12 December 2015, 15:44
|
Nee, de nieuwe beheerder krijgt een melding dat hij zijn beheerderswachtwoord nog niet heeft ingesteld. Hij moet dit via profiel wijzigen zelf instellen. Dat is wel een lastige procedure en vergt even wat prutsen. Probeer het volgende eens, als het niet lukt varieer er dan mee. Vul het al bekende inlogwachtwoord in. Vul vervolgens Admin wachtwoord en Admin wachtwoord nieuw in en klik op profiel bijwerken. |
|
|
barman-productions |
Geplaatst op 12 December 2015, 20:43
|
Quote Wanabo schreef: Nee, de nieuwe beheerder krijgt een melding dat hij zijn beheerderswachtwoord nog niet heeft ingesteld. Hij moet dit via profiel wijzigen zelf instellen. Dat is wel een lastige procedure en vergt even wat prutsen. Probeer het volgende eens, als het niet lukt varieer er dan mee. Vul het al bekende inlogwachtwoord in. Vul vervolgens Admin wachtwoord en Admin wachtwoord nieuw in en klik op profiel bijwerken. Dat is het juist: er wordt geen bericht bezorgd. (ik heb een 2de profiel voor mezelf gemaakt) en het geprobeerd. Enkel als het paswoord gereset wordt, krijg je de melding W-Talk.one
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 12 December 2015, 22:52
|
Er wordt geen bericht verstuurd! Het is een notificatie op de site zelf. Ergens midden boven. Bij admin reset infusion wordt wel een bericht gestuurd. |
|
|
barman-productions |
Geplaatst op 15 December 2015, 12:30
|
Quote Wanabo schreef: Er wordt geen bericht verstuurd! Het is een notificatie op de site zelf. Ergens midden boven. Bij admin reset infusion wordt wel een bericht gestuurd. Het is normaal gezien toch: de melding Profiel Wijzigen aanklikken en daar dan Admin paswoord en Admin paswoord bevestigen invullen he? Hij neemt dat niet aan W-Talk.one
|
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 15 December 2015, 21:00
|
Lees nog even post 4. Volgens mij moet je ook je "normale" wachtwoord 1x invullen.
|
|
|
barman-productions |
Geplaatst op 17 December 2015, 08:50
|
Quote Het is gelukt. Dank voor de hulp W-Talk.one
|
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beheerders toevoegen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
adsense code toevoegen | Algemene v7 support | : 6 | 15 Sep 2014, 21:01 |
beheerders wachtwoord kwijt | Algemene v7 support | : 12 | 21 Jan 2014, 16:21 |
Vraag over bijlages toevoegen | Algemene v7 support | : 3 | 14 Jan 2014, 18:57 |
[Opgelost] Custom pages niet beschikbaar voor Superbeheerders en Beheerders | Algemene v7 support | : 6 | 24 May 2012, 05:11 |
Kleur toevoegen Admin , Members? | Algemene v7 support | : 5 | 11 Mar 2011, 12:42 |