Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
Reactie geven op videoclip bij Kroax
|
|
moosje |
Geplaatst op 07 October 2010, 20:34
|
Nieuweling Berichten: 8 Lid sinds: 01 Oct 2009, 23:40 |
Als ik een clip bekijk klik ik op reactie geven en dan springt hij gewoon weer in de zelfde pagina.Wat zou dit kunnen zijn. Notice: Undefined variable: comment_id in /home/blabla/domains/blabla.nl/public_html/infusions/the_kroax/callcomments.php on line 23 Denied Bedankt en groeten van een tevreden Fusion gebruiker Gewijzigd door moosje op 07 October 2010, 21:08 |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 08 October 2010, 15:29
|
Superbeheerder Berichten: 725 Lid sinds: 30 Oct 2008, 22:32 |
Is je site geupdate naar v 701.01? In dat geval ligt het aan het ontbreken van een veldnaam in de database query. Kijk of er een update of modificatie instructies zijn voor de Kroax. |
|
|
moosje |
Geplaatst op 09 October 2010, 22:47
|
Nieuweling Berichten: 8 Lid sinds: 01 Oct 2009, 23:40 |
Ik denk dat het in de database query zit. Zie hieronder wat er in mijn phpadmin staat: Extra opties om met tabellen te werken, die gelinkt zijn, zijn uitgeschakeld. $cfg['Servers'][$i]['pmadb'] ... Niet Goed [ Documentatie ] $cfg['Servers'][$i]['relation'] ... Niet Goed [ Documentatie ] Basis relatie opties: Uitgeschakeld $cfg['Servers'][$i]['table_info'] ... Niet Goed [ Documentatie ] Toon Opties: Uitgeschakeld $cfg['Servers'][$i]['table_coords'] ... Niet Goed [ Documentatie ] $cfg['Servers'][$i]['pdf_pages'] ... Niet Goed [ Documentatie ] Aanmaken van PDF bestanden: Uitgeschakeld $cfg['Servers'][$i]['column_info'] ... Niet Goed [ Documentatie ] Toon kolom commentaar: Uitgeschakeld Browser transformaties: Uitgeschakeld $cfg['Servers'][$i]['bookmarktable'] ... Niet Goed [ Documentatie ] Opgeslagen SQL-query: Uitgeschakeld $cfg['Servers'][$i]['history'] ... Niet Goed [ Documentatie ] SQL-geschiedenis: Uitgeschakeld $cfg['Servers'][$i]['designer_coords'] ... Niet Goed [ Documentatie ] Designer: Uitgeschakeld $cfg['Servers'][$i]['tracking'] ... Niet Goed [ Documentatie ] Tracking: Uitgeschakeld Kan iemand me hier mee helpen aub. |
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Reactie geven op videoclip bij Kroax', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Kroax geen toegang terwijl ingelogd | Infusions | : 1 | 01 Jul 2011, 19:45 |
Reactie probleem | Algemene v7 support | : 15 | 28 Jan 2011, 20:52 |
foutmelding bij kroax | Infusions | : 10 | 31 Jan 2010, 15:28 |
Captha bij reactie plaatsen door gasten? | Algemene v7 support | : 10 | 20 Nov 2009, 06:40 |
[Opgelost] Kroax | Algemene v7 support | : 9 | 16 May 2009, 02:03 |