Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
 Onderwerp afdrukken
[Opgelost]Unieke bezoekers onverklaarbaar hoog
Wanabo

Blijft toch vreemd dat de teller van PHP-Fusion ze allemaal als uniek registreerd.

Dat ben ik met je eens! Maar hebben ze ook allemaal hetzelfde ip adres?

http://www.gebruikers.eu
Joo
Ja, eigenaardig. Als bewijs zie je in de bijlage 95 bezoeken vanuit één IP adres, Googlebot. De teller van PHP-Fusion ziet ze allemaal als uniek. Zou dit komen omdat ik de site in een submap heb geplaatst van mijn officiele .nl?
Joo voegde bij, bestand:
bbclone.rar [4.41KB / 200 Downloads]

Gewijzigd door Joo op 23 February 2009, 21:36

www.vanoortenweb.nl
Wanabo
Het is toch niet eigenaardig! bbclone telt iedere hit ook van hetzelfde ip adres, terwijl de counter van phpfusion puur kijkt naar verschillende ip adressen. (volgens mij zit hier wel een tijdslimiet op, dwz hetzelfde ip is de volgende dag weer uniek)

http://www.gebruikers.eu
Joo
Bbclone telt inderdaad iedere hit van hetzelfde IP adres. Maar het bestandje wat ik eerder bijgevoegd heb geeft aan dat er 95 bezoeken van één zoekmachine vanaf hetzelfde IP adres op één dag zijn. Op diezelfde dag is de counter van PHP-Fusion met 95 unieke bezoekers toegenomen. Afijn, de oorzaak van het toegenomen bezoek is mij inmiddels duidelijk, dus dit item kan als opgelost worden beschouwd. Bedankt voor alle antwoorden!

www.vanoortenweb.nl
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Opgelost]Unieke bezoekers onverklaarbaar hoog', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
[Opgelost] Infusions, kan ik niet op klikken? Infusions : 10 24 May 2012, 05:50
[Opgelost] Hey need help please Locale onderwerpen (locale bestanden) : 3 24 May 2012, 05:48
[Opgelost] pagina's Modificaties : 5 24 May 2012, 05:32
[Opgelost] TinyMCE HTML editor werkt niet in artikel en news Algemene v7 support : 6 24 May 2012, 05:27
[Opgelost] Error:  Infusions : 5 24 May 2012, 05:24