Onderwerp bekijken
Algemene support omtrent algemene gebruik- en installatieproblemen.
Blog
|
|
AvSan |
Geplaatst op 18 March 2009, 11:16
|
Junior Lid Berichten: 35 Lid sinds: 18 Mar 2009, 08:25 |
Is er niet een blog functie? Iets op dat bijvoorbeeld lijkt op de news pagina zodat je verschillende categorieën blog's (lees verschillende mensen) kan aanmaken, maar dus wel dat het apart in het menu komt te staan. Ik heb ook al op de Engelse forums gezocht gezocht maar ik kan alleen TI blog vinden. En ik wil graag ook de optie om aan te geven of het een bericht is voor iedereen of voor alleen leden en met TI blog kan dat volgens mij niet. André |
|
|
Steff |
Geplaatst op 18 March 2009, 11:50
|
Senior Lid Berichten: 484 Lid sinds: 30 Nov 2008, 11:32 |
Voor zover ik weet is er nog de member sites van Venue, deze is nog in developement maar zou binnekort uitkomen. Meer info -> http://www.venue.nu/
Gewijzigd door Steff op 18 March 2009, 11:50 |
|
|
AvSan |
Geplaatst op 18 March 2009, 21:16
|
Junior Lid Berichten: 35 Lid sinds: 18 Mar 2009, 08:25 |
Tnx voor je reactie, Ik heb even gekeken op de site, maar dat lijkt me op zich nou juist weer veel te uitgebreid. Ik wil eigenlijk het volgende, gewoon net als bij het de news pagina dat je een stuk kan typen, de mogelijkheid hebt om een uitgebreid stuk te typen zodat je op "lees meer" moet klikken voor het volledige bericht. En dat je dus aan kan geven of het een publiek bericht is of alleen voor leden. 't is dat ik vrij noop ben met php anders had ik de news pagina omgebouwd... Ik zoek nog wel even verder... mocht ik wat vinden laat ik 't weten. |
|
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blog', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |