Onderwerp bekijken
Vragen/problemen in verband met themes/themas
Instellingen Banner Blue_Night
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ivoht |
Geplaatst op 20 July 2009, 19:06
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Licentie betaald Berichten: 255 Lid sinds: 21 Dec 2008, 14:45 |
Hallo, op http://sckr.nl/v2.0/welkom.php staat mijn banner niet gecentreerd. en wordt ook opeens erg opgerekt. in welke file van het theme Blue_Night kan ik dat ook weer aanpassen? ik heb t al eens gedaan maar weet niet meer in welke file... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Steff |
Geplaatst op 21 July 2009, 10:04
|
Senior Lid Berichten: 484 Lid sinds: 30 Nov 2008, 11:32 |
themes/blue_night/theme.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ivoht |
Geplaatst op 21 July 2009, 11:25
|
Licentie betaald Berichten: 255 Lid sinds: 21 Dec 2008, 14:45 |
en welke stukje dan? ik nsap namelijk niet waarom die foto niet gecentreerd en waarom deze uitgerekt wordt |
|
Steff |
Geplaatst op 21 July 2009, 11:53
|
Senior Lid Berichten: 484 Lid sinds: 30 Nov 2008, 11:32 |
Zoek naar "
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellingen Banner Blue_Night', te verwijzen!
Vergelijkbare onderwerpen
|