Onderwerp bekijken
Vragen/Problemen in verband met infusions
 Onderwerp afdrukken
Op zoek naar een reservatie infusion
gbouck
Ik ben op zoek naar een infusion waarmee men bv. een vakantiejuisje kan verhuren.
dit per dag en een online overzicht van de beschikbare/bezette, vrije dagen via een kalender of zo...

weet iemand of dit bestaat?

met dank,
Geert Bouckaert.

http://www.kucbh.be/
Joo
Hoi,
dit bericht is al van twee jaar terug. Ik ben ook op zoek naar een soortgelijk infusion waarbij beschikbaarheid van bezette en vrije dagen online worden getoond. Iemand?
bedankt, Jan

www.vanoortenweb.nl
douwe_yntema
Ik heb je website even bekeken. Welke PHP-Fusion versie gebruik je?
Ik wil wel iets voor je gaan maken.
Kun je ongeveer aangeven hoe e.e.a. er ongeveer uit moet komen te zien?

http://www.php-fusi
Joo
Hoi Douwe,
ik heb dit nodig voor een andere te bouwen website. Ik gebruik versie 7.02. Het zou een soort jaaroverzicht moeten geven met bv. de genummerde weken in blokjes. Waarbij de 'bezette' weken een andere kleur hebben dan de 'vrije' weken. Dit zou aan de achterkant via een menu structuur door de gebruiker moeten worden beheerd. Ik ben al bezig geweest met de infusion Event Calender maar die is eigenlijk te omslachtig voor dit doel. Had gehoopt dat er al zoiets zou bestaan.
Bedankt, Jan

www.vanoortenweb.nl
Joo
Hoi Douwe,
bedankt voor je aanbod en meedenken. Ik probeer het voorlopig toch maar even met Event Calender. Kijk maar eens op www.villafrancien.nl
grt. Jan

www.vanoortenweb.nl
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Op zoek naar een reservatie infusion', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Autonews Infusion Infusions : 22 11 Jun 2019, 02:13
infusion aanpassen via phpmyadmin Infusions : 12 19 Feb 2017, 07:28
nieuwe infusion Infusions : 1 18 Feb 2017, 22:05
upgrade van 7.01.02 naar 7.02.07 Infusions : 3 23 Nov 2016, 06:34
PhpFusion 7 updaten naar versie 8 Algemene v7 support : 6 13 Nov 2015, 15:18