Onderwerp bekijken
Laat je website zien aan de andere leden.
Be Coldplay - De Belgische Coldplay Fansite
|
|
Nathalie |
Geplaatst op 11 August 2010, 08:56
|
![]() Nieuweling ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 11 Aug 2010, 08:49 |
Hallo iedereen! Ik zou graag m'n site even laten zien en jullie mening horen over de layout, gebruiksvriendelijkheid, structuur,... --> http://www.becoldplay.be Btw: Een paar maanden geleden was ik met m'n website overgeschakeld naar Drupal. Maar dat viel zo tegen dat ik terug naar php fusion ben gegaan ![]() ![]() Gewijzigd door Nathalie op 11 August 2010, 08:58 |
|
|
Steff |
Geplaatst op 11 August 2010, 09:37
|
![]() Senior Lid ![]() Berichten: 484 Lid sinds: 30 Nov 2008, 11:32 |
Drupal is zeker geen slecht CMS; het is enkel even wennen. PHP-Fusion is zeer eenvoudig om aan te leren en dat maakt het ook zo goed, de negatieve kant eraan is wel dat je niet zo vrij bent met de themas (wat bij drupal duidelijk wel het geval is). En de ondersteuning van SEO, OOP en andere technische zaken. Maar dat zal er zeker nog wel van komen in de volgende versies van PHP-Fusion. |
|
|
Nathalie |
Geplaatst op 17 August 2010, 19:42
|
![]() Nieuweling ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 11 Aug 2010, 08:49 |
Drupal is idd zeker niet slecht maar ik vond het lastig om massa's modules te installeren en dan telkens ook updates hiervan uit te voeren...Ik ben iemand die vaak iets aanpast aan de code en dat maakte het nog lastiger natuurlijk. De leercurve van Drupal is gewoon een (heel) stuk langer dan die van PHP Fusion. Ik heb ongeveer een jaar Drupal gebruikt en ik ging met tegenzin aan m'n site werken. Met PHP Fusion heb ik dat niet ![]() Ik ben ondertussen al een heel stuk gevorderd bij de overschakeling naar v7 (wou het toch maar eens proberen ![]() |
|
|
Puma |
Geplaatst op 18 August 2010, 11:35
|
![]() Senior Lid ![]() Berichten: 324 Lid sinds: 22 Oct 2008, 20:46 |
Zeer netjes je site ![]() PUMA
|
|
|
Hannek |
Geplaatst op 07 January 2011, 14:28
|
![]() Nieuweling ![]() Berichten: 9 Lid sinds: 07 Jan 2011, 13:48 |
Ik vind de site er echt goed uitzien. En een mooie bijkomstigheid dat ik hier op pianosheets van liedjes van Codlplay stuit. Twee vliegen in één klap! |
|
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Be Coldplay - De Belgische Coldplay Fansite', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
CoD Fansite | Toon uw PHP-Fusion website | : 6 | 02 Nov 2008, 11:04 |